Pàgines

28 de febrer del 2013

Quin es el meu punt de partida envers les competències?


Les competències que abarcarem al practicum i a l' assignatura estan marcades per punts tan importants com reflexionar, identificar, argumentar, justificar..

El meu punt de partida de manera global enfront a totes les competències es de coneixement de totes elles o d'un bon grapat en general pel que fa a la posada en pràctica.

Ara mateix que estic en un punt de partida tant pel que fa a l'assignatura com pel que fa al Practicum II puc dir que les competències que més pos en pràctica són les de identificar i reflexionar ja que encara estic al moment de descoberta.

Les dues grans competències generals que ara mateix tenc en actiu serien reflexiona sobre el seu procés d'aprenentatge ja que recull dubtes, faig observacions, identific creences front la realitat..
L'altre competència seria analitzar i reflexionar sobre els centres educatius d'infantil ja que en aquests moments en el Practicum estam analitzant els documents de centre i a més ho constatam a la pràctica.

En acabar el primer mes d'observació les altres competències agafaran més força perque posaré el projecte de millora en marxa.

Les dues competències que he triat per aquesta entrada són 1.2 pel qual enmarc el fet de reflexionar sobre la meva pràctica docent i la competència 2.3 pel que fa als objectius que em planteig tant per les pràctiques com per l'assignatura.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada